SATINALAN BİRİM

Bilimsel Araştırma Projeleri Komisyon Başkanlığı

TALEP EDEN BİRİM

İlahiyat Fakültesi                    

PROJE NUMARASI

2009/3

PROJE YÜRÜTÜCÜSÜ

 Araş.Gör.Dr.Kasım KÜÇÜKALP

SATINALMA USULÜ

Doğrudan Temin

SATINALMA TARİH VE SAATİ

 

SATINALMANIN YAPILACAĞI YER

U.Ü.Bilimsel Araştırma Projeleri 

İLGİLİ SATIN ALMA MEMURU

bilimar5@uludag.edu.tr

SATINALINACAK MAL/HİZMET

 

Sıra No:

 Malzemenin Cinsi

Miktarı

1

Taşınabilir Bilgisayar 1 Adet

2

Lazer Yazıcı 1 Adet

 

   

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2009/3 nolu proje için, teklifler 04.09.2009  tarih   saat 17.00’ye kadar U.Ü. Bilimsel Araştırma Projeleri Komisyon Başkanlığı'na getirilmelidir. Şartnamesi olan alımlarda “Şartnameyi okudum ve kabul ettim” ibaresi teklif mektubuna yazılmalı, teklif mektupları ve zarflar Bilimsel Araştırma Projeleri Komisyon Başkanlığı'na hitaben olmalıdır.

  1. Teklif mektupları kapak kısmı imzalı ve kaşeli verilmelidir. Teklif mektuplarıyla birlikte teknik şartnameye cevaplar, katalog ve resimler verilmelidir.
  2. Siparişin sonrasında malzemelerin kaç günde teslim edileceği belirtilecektir.
  3. Proje numarası, teklif zarfı üzerine yazılacaktır.
  4. Kısmi teklif verilemez. Alternatif teklif verilmeyecektir. Teklif edilen cihazların markaları ve modelleri teklif mektubunda ayrıntılı olarak belirtilmelidir.
  5. Teslim yerine kadar olan taşıma ve sigorta giderleri yükleniciye aittir.
  6. Montaj gerektiren durumlarda montaj işlemleri yüklenici tarafından yapılacaktır.
  7. Eğitim gerektiren durumlarda proje yürütücüsüne cihaz başında 5 gün eğitim verilecektir.
  8. Teklifler TL. olarak verilmelidir.
  9. Teknik Şartnameler Birimimizden ücretsiz olarak temin edilebilir.
  10. Şartname ekindeki Garanti Taahhütnamesi ve Garantinin kaç yılı kapsadığı teklif vermeye yetkili kişi tarafından imzalanarak teklif ekinde verilecektir.

 

Bilimsel Araştırma Projeleri Komisyon Başkanlığı  Tel: 0224 294 02 74 Fax: 0224 294 02 55

 

 

Not:Teknik Şartname, Teklif Mektubu Örneği  ve Garanti Taahhütnamesi aşağıdadır

 

Taşınabilir Bilgisayar Özellikler

 

CPU Teknolojisi

Intel® Core 2 Duo

CPU Ailesi

Intel® Centrino®2 Islemci

CPU Numarası

P8600

CPU Hızı

2.4 GHz

CPU Bus Hızı

1066 Mhz

CPU Ön Bellek

3MB

RAM Kapasitesi

4096MB

RAM Tipi

DDR2

HD Kapasite

320 Gb

VGA RAM

1024 Mb Paylaşımsız Ekran Kartı

VGA Chipset Markası

NVIDIA 1024 Mb Paylaşımsız Ekran Kartı

VGA Chipset Modeli

Geforce 9650GT

Ekran Boyu(inch)

15.4" veya 16"  COLOUR SHINE

Monitör Tipi

WXGA

Maksimum Çözünürlük

1280*800

Optik Sürücü

DVD±RW Double Layer

Mobil Özellikler

Ent parmak izi okuma, Kart Okuyucu, Wireless, BlueTooth, Kamera

İşletim Sistemi

Win Vista Premium Tr

Ağırlık (Kg)

2.8 KG

 

 

 

Lazer Yazıcı Özellikler

 

Baskı Hızı(dakikada)

14 Sayfa

Baskı Çözünürlüğü

600x600 dpi

İlk Baskı Süresi

9 saniyeye kadar

Ön Bellek

2 Mb.

Kağıt Besleme Kapasitesi

150 sayfa

Kağıt Seçenekleri

A4

Kağıt ağırlığı

60 - 163 gr/m2

Yazıcı Dilleri

Ana bilgisayar tabanlı baskı

Toner Sayısı

1

Drum Sayısı

Tonerle tümleşik

Başlangıç Toneri

Demo 700 sayfa

Aylık İş Hacmi Max

5.000 sayfa

Bağlantı

USB2.0

Ölçüler (Ağırlık/YxGxD)

4,7 Kg. / 194x347x224 mm.

 

 


 

 

 

Tarih: DOĞRUDAN  TEMİN  TEKLİF MEKTUBU

Teklif No:

ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJELERİ KOMİSYON BAŞKANLIĞI

TEKLİF               SAHİBİNİN                :

ADI SOYADI / FİRMA ADI /UYRUK
AÇIK TEBLİGAT ADRESİ                   :

VERGİ    DAİRESİ    ve    NUMARASI
TELEFON VE FAX NUMARASI         :

ELEKTRONİK POSTA ADRESİ         :

 

İdarenizce doğrudan temin yöntemiyle alımı yapılacak olan işine ait şartnameyi okudum ve kabul ettim.

       1 -     Teklifimizde KDV hariçtir.

1.                                                Teklifimiz.................... tarihine kadar geçerlidir.

2.                                                Söz konusu ihale işine ait malzemeleri en geç................. gün içinde teslim edeceğiz.

3.                                                Doğrudan temin ile alınacak iş için sermayesinin %50 sinden sahip olduğumuz başka 'bir tüzel kişinin bu işe ayrı bir teklif vermediğini beyan ediyoruz.

4.                                                Aldığınız herhangi bir teklifi veya en düşük teklifi seçmek zorunda olmadığınızı kabul ediyoruz.

5.                                                Doğrudan temin ile alımı yapılacak bu iş ile veya diğer işlerde idarenizin çıkarlarına aykırı düşecek hiçbir eylem ve oluşum İçinde olmayacağımızı taahhüt ediyoruz.

       7-      4734 sayılı Kamu İhale Kanunu'nun 4. maddesindeki "yerli istekli" tanımı gereğince yerli / yabancı          İstekli durumundayız.

        8-      Teklif konusu işin (………..kalemlerini)   %18 KDV hariç................................ (Rakam ile

              YTL (................................................ Yazı ile) bedel karşılığında vermeyi kabul ve taahhüt ediyoruz.

Saygılarımızla

Teklif Vermeye Yetkili Kişi Adı İmzası    Firma Kaşesi

Ek: Birim Fiyat Teklif Cetveli


 

 

 

 

 

 

 

 

BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ

TARİH :

PROJE KOD NO:

SAYIN : Uludağ Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Komisyon Başkanlığı

 

S.No.:

Adet

Cinsi : I.Marka ve Modeli  ayrıntılı olarak belirtilecektir

Birim Fiyat YTL

Tutarı YTL

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOPLAM                      YTL

 

 

 

T.C.

ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ

Bilimsel Araştırma Projeleri Komisyon Başkanlığı

                                                                        BURSA

 

                                                                                                                                  …/…/2005

 

 

GARANTİ TAAHHÜTNAMESİ

 

 

            Teklif edilen …….. marka…………..model…………..Laboratuar Cihazını /Bilgisayar Sistemi ile ilgili olarak 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ile ilgili tebliğlerde öngörülen asgari garanti süresi, bakım-onarım ve satış sonrası servis hizmetlerine ilişkin hükümler geçerli olmak üzere; 2 yıl boyunca,

6.      Garanti süreleri içinde normal bakım ve destek hizmetleri, parçalı bakım ve onarım hizmetleri (işçilik dahil) firmamız tarafından ücretsiz yapılacaktır.

7.      Garanti süresi içinde 6 ayda bir periyodik bakım ve kontrol firmamız tarafından yapılacak ve bakım ve onarım formlarıyla belgelendirilecektir.

8.      Firmamız, garanti süresi içinde mallarla ilgili ortaya çıkan arızaya, telefonla arıza bildiriminden sonra 24 saat içinde ilk müdahaleyi yapacak, arızaları en geç 3 (üç) işgünü içinde giderecektir.

9.      Firmamız, garanti süresinde yapılacak her türlü bakım, onarım, yenileme çalışmalarına idarenin teknik elemanlarının katılmasına itiraz etmeyecek ve gerekli bilgilendirmeyi sözlü ve yazılı olarak yapacaktır.

10.  Bakım ve onarım hizmeti için kullanılacak yedek parçalar orjinal, yeni ve ambalajında olacaktır.

11.  Garanti süresi sonunda en az 8 yıllık çalışma süresi içinde ihtiyaç duyulan önemli yedek parçaların ücreti mukabilinde temin edilmesi, firmamız tarafından garanti edilmiştir.

 

 

 

 

 

 

                                                                                                               Firma Kaşesi ve İmzası